Mini Garden (;
Sunday, [0] Stalker




Uhhh , alhamdulillah ... homework sume da siap .. cume yg cari2 gmba tu lom agi , ni nk gi buat la ni , smbil tu blogging ah jap , kol 2:45 nnt aku nk gerak da gi shah alam , anta mama la gi class kt UiTM , tpi aku x sure la nk gi tgk wayang ke x , cause ayh ckp "tgk keadaan dulu" hope pegi doe , alhaan pon nk gi tgk wayang gk kt mines .. mmm, science kne cari gmba matahari , pokok , ombak , angin ,haiwan,minyak petrolium ,natural gas , kayu , arang batu and eletrik hydro .. and stimulus page 27-37 .. 10 pages tuuhh ! adohaii ! kt kne wt folio agi , da la folio pon aku lom beli , xpe xpe cause kt hari jumaat lambat lgi .. sivik lak kne cari gmba gak , gmba masjid , church , temple sme tu and kne cari peraturan2 dye , aku x sure ink cukup ke x doe , mama ckp ink da nk habes .. mmm , klu habes , habes la aku , lol .. mmm , anyway , bm aku dpt 80 , alhaan , tasya pon same .. tpi aminah aku xtau dye dpt bape , tpi mesti dye yg paling tinggi punye dri kteorg kn .. budak bijak la katekan .. tdi ayah masak laksa , tpi kurang siket , kuah dye cair , kurang pedas, tpi sedap la gak .. mkn ngan otak udang lgi sedap .. ayah masak alone cause mama kn study .. tdi pagi2 lagi tau aku da buat kje .. aku gi kemas Mini Garden ... masetu kn kteorg gi kedai bunga , opah nk bunga , opah kn suke bunga hobi dye la ktekan .. then aku ternampak ade batu ni , batu untuk hias2 grden la kan .. pastu aku nmpak satu rm 2 , aku ckp ngan ayah aku , yahh .. nk batu tu , alaa , murah je .. batu tu ade wane hitam ngan perang .. pastu ayh aku ckp mm , amek la , amek 6 , so aku amek hitam3 , perang 3 .. so tdi aku cabut semak2 , daun2 gugur , and aku gunting pokok serai yg da tinggi lampai tu .. then aku letak batu tu gilir2 , mule2 hitam pastu perang , hitam , perang , hitam , perang smpai abes .. cukup .. tpi ade lebihan dye , pastu ayah aku suro gi letak kt keliling serai .. comelll ..



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr