Tuesday, [0] Stalker

Hello Readers ,

da lame gk zakirah x updates blog kn ? , anyway , smalam zakirah x dtg skola and training netball , cause mak cik sepupu zakirah meninggal .. (Al - Fatihah) then , ayh pon balek la , xkn x balek kowt , nnt org ckp kite sombong lak , semalam sume org balek , Ayh , Mama , ayob , angah , kakak and zakirah .kmpung zakirah kt perak , so ambek mase la gk nk sampai , rse macm lame gile .. da la panas pakai baju kurung , tpi zakirah ade bwk baju spare , i mean mcm suar jeans , mcm baju jalan la , pastu lepas je smpai kt rumah mak "arwah" dorang da pegi kubur nk kebumikan , so , ktoer pegi la , tpi x ingat kubur tu kt mne , then tnye la acik jual surat kabar , bla3 , pastu ayh gi la .. smpai je rmai gile org , then parking kt dalam2 sikit , lepas je abes bace doa , kteorg pegi rumah ayob asyim "pak cik sepupu zakirah" pastu mkn nasi , telur dada , sardine, and sayur , walaupun siket , tpi , ya allah , kenyng gile , lepas abes mkn , relax jp kt situ , maen dgn Iman Comel "adek sedare aku " lepas tu kteorg balek ke kampung kteorg la , mkn goreng pisang , tpi dri bota ke tapah road , jauh gk la , sempat lgi tido kt dlm kete tu ,lepas tu mak nyah balek bawak pisang goreng dgn kopok leko , tpi , pisang goreng dye , ya allah , byk gile minyak kowt .. kopok leko yg cepat abes , lepas tu , aku ngan lala "kakak sedare aku " ngan achik"paki cik" ngan ayob gi beli air tebu , lepas tu , sembayang , kakak ajar lala science , hahaha . lepas tu balek , mase da smpai bangi tu , mule2 ayh nk singgah makan , tpi da lewat , so , ayh balek , suroh ayob gi beli je .. Mmm , harini zakirah x gi netball , bole la rehat siket . tdi mase time Pendidikan Seni , kteorg lukis petak , then kne colour selang seli , kne gune 2 or 3 colour je , Ya Allah , Zakirah punye buruk gile , serious burok gile , Alhaan pnye cun . pastu , alhaan dye ckp dye punye burok , dye ckp dye nk buat baru , aku pon , aku tgk la aku punye , haiiishh , geram aku , da la buruk , pastu aku gi koyak kn ketas tu . bagus kn ? biase .. nnt besok kn aku stay umah alhaan , nnt kteorg buat la kt umh dye tu .



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr