Happy Time , Walaupun Exam Yg Susah Gegile :)
Tuesday, [0] Stalker

tdi exam , ya allah ... Math susah thp gaban tau x .. xs sure la bole dpt A , insyaallah :) tdi subject first exam bm pemahaman , then bm penulisan . lepas tu rehat , then p&p .. tpi mase tu x blaja pon , kteorg buat ulangkaji . lepas p&p , bru math paper 2 . ya allah , susah gilaaa ! tpi cikgu ckp no 19 tu soalan bonus . so aku x buat soalan 19 tu . tpi THANKS SO MUCH to alhaan . dye byk gile ajar aku kowt . ILYSFDM GEGILAA ALHAAN ! soalan math bole kte semua org ckp susah kowt . karangan bole la , xde la susah sgt . sbb aku bace buku contoh karangan , karangan ade 3 tajuk , kne pilih 1 je kn . then tajuk petama , surat kiriman tdak rasmi , 2 , karangan Autobiografi , 3 , karangan tentang kamu sedang pulang bersama rakan kamu dri skola , tibe2 kamu terdenga suara org meminta tolong ape tah . aku pilih nombor 3 , karangan Autobiografi . Aku Sebuah Komputer . Pastu mase time rehat , kteorg mkn bubur , duet spe ? aku gk . korang kebas ek *eceh . air alhaan nye duet , DA LA BELI AIR X SDP ! maen beli je budak alhaan ni , air tu rse ubat demam tu ubat antibiotic . ya allah hai .. nk beli Air Slim xde jual , Maybe da habes da kowt , tpi yg best nye rehat tdi , cause kteorg rht dajah 5 je , xrht ngan dajah 6 . klu hari biase rehat skali ngan djh 6 , benci aku doe , da la tempat ddk x de , penuh gile pastu dorang beli makanan mcm .. xtau nk ckp la , Ya Allah , punye la tolak2 . mmg seksa la klau nk beli makanan . saba je la . lepas tasya kasi aku chocolate cadbury , perisa black forest , MY FAVORITE ... lol . tpi sikit je ! jahat , * ceh , asl kan dpt . then mase nk balik kteorg maen baling2 bende , aku, alhaan , huzmaira dgn aimi , first skali kteorg baling pencil box aimi , lepas tu kteorg baling beg aku , lepas baling purse aku , lepas kteorg baling bekal . lawak gile doe , tpi kteorg lucky ah , cikgu x prasan pon , coverline .. lol ,bile cikgu pandang sepantas kilat ddk tempat , tpi bkn tempat duduk kteorg , ah , x kisah ddk kt kusi spe pon , men ddkje . bodo do . hahahahahaha . xde keje .



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr