Best Day Ever, My Birthday (24.2.2011)
Thursday, [0] Stalker

yayy , arini My Birthday .. Rmai gile org wish , kt skola ade , kt fb lgi rmai , kt fb ade 33 org wish , anyway .. thanks 4 all the wishes ..tpi sorang je yg bru kasi present kt aku .. oke la tu. luse birthday party aku , so excited .. alhaan suro buat Game . sbb nnt klu x buat alhaan kte nnt tk ot boring , mmm , kteorg nk buat game music chair , dance paper , and kteorg nk letak gule2 kt dlm belon then nnt org tu kne pecah kan untk dpt kan gule2 tu .. tdi nonet wish jgk , tpi dye memain , dye ckp 'Happy Birthday To Me ' xde kje .mmm , maybe mlm ni ayah nk gi smbut birthday aku kowt , gi makan .. harap la mama or ayah or kakak or angan or ayob ke bgi la hadiah kat aku .. *EcehEceh .. nnt nk invite Kak Asma  la , tpi x tau la dye nk pegi ke x .. hehe . hope dye x malu la .. tpi aku invite nonet , acap ngan kwn2 dye , accept IMANUL bodoh tu ..



Disclaimer
Welcome to my world


Hello Hi. Welcome to Princess Rawrr. I dont used to "follow me, i'll follow you back". Hate my blog, fine. We almost always see only what's wrong with other people and not what's wrong with us. Best view Google Chrome

Le owner Le stuff Le entry

Taggie Board
Tell me something fun



Music Here
Music describes what words cant

Shut up and enjoy the music



Twitter | Facebook | Tumblr